Золотая Осень 2015. Гоночная Инструкция

ВІТРИЛЬНИЦЬКА ІНСТРУКЦІЯ

відкритих прегонів крейсерських яхт

«ЗОЛОТА ОСІНЬ – 2015»

  1. Правила

Перегони проводяться за Міжнародними правилами яхтових перегонів ІSAF 2013-2016 р.р., Положенням про перегони, цією Вітрильницькою Інструкцією, Правилами обміру крейсерських яхт

за НПВ-2008 при умові дотримання “Правил плавання внутрішніми водними шляхами України”. Змагання відносяться до четвертої категорії складності.

  1. Заявлені судна допускаються до перегонів після реєстрації Перегоновим комітетом.
  2. Повідомлення змагунам будуть подаватись гучномовцем з борту суддівського судна.

Увага!  В залежності від погодних умов в етапах  можливі зміни.

Повідомлення про зміни цієї Інструкції можуть бути подані не пізніше 20 хвилин до старту.

  1. Перегони будуть проведені двома етапами:

  Перший етап: “Дніпропетровськ – бухта Легка”

    Старт перегонів буде дано 26 вересня о 1000 проміж Фестивальним причалом та

фонтаном проти вітру.  Стартова лінія:суддівське судно – стартовий буй.                                              Яхти огинають поворотний буй (знак №1), далі опору ЛЕП біля Мерефо-Херсонського мосту                   (знак №2), потім прямують до стартової лінії де огинають стартовий буй і прямують вниз по течії            та фінішують на вході в бухту.

Яхти класів «міні» та «туристи» одразу після старту огинають поворотний буй (знак №1)

і прямують до бухти Легкої де фінішують на вході в бухту.

   В разі старту від правого берега дистанція права,  у випадку старту від лівого берега – ліва.

 Другий етап: “бухта Легка – Дніпропетровськ”

Старт буде дано вранці 27 вересня на вході в бухту Легку.

Фініш другого етапу в яхт-клубі “Дніпро”. Фінішна лінія: дебаркадер – острів напроти нього.

Всі розпорядження Головного судді будуть подаватись через гучномовець, сигналізація згідно        Правил вітрильних змагань.

Для своєчасного повідомлення змагунів про несподівані зміни у перегонах контактні телефони на яхтах під час перегонів повинні бути готовими до зв’язку.

Коефіцієнт складності першого етапу 1,5;  другого етапу – 1,0.

Коефіцієнт складності обох етапів для яхт класів «міні» та «туристи» — 1,0

  1. Суддівське судно означає себе підйомом червоного прапора .

На фінішах на щоглі буде синій прапор.

  1.    Стартова процедура
  • Старт загальний для всіх залікових груп;
  • За 5 хвилин до старту на щоглі суддівського судна підіймається попереджувальний сигнал – білий прапор;
  • За 4 хвилини до старту підіймається підготовчий сигнал – прапор “Р” (“ПАПА”);
  • За 1 хвилину до старту прибирається підготовчий сигнал – прапор “ПАПА”;
  • Сигнал “СТАРТ” – прибирається попереджувальний сигнал – білий прапор;

В разі відкладення старту на щоглі суддівського судна підіймається прапор відкладення «АР» («МОРКОВКА»).  Далі стартова процедура починається через одну хвилину після прибирання прапору «АР».

  • Підйом та прибирання прапорів супроводжується звуковим сигналом.

Головний сигнал – зоровий.

  1. Обмежений час фінішу: фініші будуть закриті через час, який буде обчислений на 30% більший за час витрачений першою фінішувавшею яхтою своїй групі.
  2. Перегони гандикапні з визначенням виправленого часу кожної яхти відповідно до перегонового балу за НПВ-2008 згідно дійсному вимірювальному свідоцтву.
  3. Підведення підсумків перегонів та нагородження переможців буде проведено в яхт-клубі «Дніпро» одразу після закриття фінішу.
  4. Контактні телефони під час перегонів: 096-53-22-61, 067-915-42-53     

                                                                                         

Голова Перегонового комітету   В.Горпинченко

Об авторе Евгений Протопопов

Яхта "ОСА" (http://osa-30ft.dp.ua).
Запись опубликована в рубрике 2015, Гонки, Объявления с метками , , . Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.