Обмін дипломів

Відповідно з наказом Міністерства інфраструктури України №413 від 26.08.2014 всі права яхтсменів (судноводіїв ) вітрильних, вітрильно-моторних суден повинні бути замінені на посвідчення судноводія малого/маломірного судна нового зразка до 1 січня 2017 року.

Безкоштовне оформлення обміну повинно відбуватися у територіальному органу Управління Укртрансбезпеки у Дніпропетровській області (м. Дніпро, вул.. Курчатова, 8).  Обмін здійснюється протягом 10 робочих днів з дати подачі заяви після успішного підтвердження кваліфікації у КК (кваліфікаційній комісії), тобто після екзамену. Нові права міжнародного зразка повинні бути  рівноцінними за технічними параметрами цієї таблиці:

1

При обміні необхідно зв’язатися з головою Кваліфікаційної комісії територіального органу УКРТРАНСБЕЗПЕКИ  (http://dsbt.gov.ua/storinka/kontakty )

25 жовтня у ТОВ «Українській центр підготовки плавскладу» за адресою вул.Наб.Січеславська, 15а, оф.205 (тел..056 744 75 56) відбулися екзамени курсантів, серед  яких дев, ять наших капітанів здавали екзамен на заміну прав. Перед складом кваліфікаційної комісії з представників державних інспекторів «Управління Укртрансбезпеки»  треба було відповісти на п,ять  запитань одного з тридцяти екзаменаційних білетів. Незважаючи на підготовлені відповіді, при обговоренні додаткових запитань треба було неодмінно  підтвердити свій фаховий рівень. Найчастіша помилка у відповідях була в акцентах не на вітрильництво, а на судно водійство. «Центр», як комерційний навчальний заклад, бере відповідну плату за тренінг, оформлення документів та організацію екзамену та гарантує своєчасне  отримання нових документів.Як практично проводиться ця процедура у територіальному органу ще не дуже ясно.

Об авторе Игорь Калинин

Капитан яхты "Антарес".
Запись опубликована в рубрике 2016 с метками , . Добавьте в закладки постоянную ссылку.

6 комментариев на «Обмін дипломів»

  1. Игорь Калинин говорит:

    У «ПОЛОЖЕННІ про порядок видачі посвідчення судноводія малого/маломірного судна» дійсно сказано про те, що «Дія цього Положення не поширюється на осіб, які керують:
    суднами, що плавають під військово-морським прапором України; спортивними суднами;
    весловими суднами, що використовуються без двигуна». Наразі ми не можемо кваліфікувати, що мали на увазі автори документу під фразою «спортивне судно», може байдарку, може каноє, може вітрильну дошку або «Оптіміст» (до речі, що до прав на керування юнаків, ніде не зазначено). Але ми знаємо про те, що «Сертіфікат спортивного судна» та Акт ТО до нього, виданий техничним спортивним інспектором офіційно не визнані Міністерством інфраструктури та «Укртрансбезпекою». Можуть щось сказати юристи, щодо цієї процедури. Може внесе якусь впорядкованість майбутній «Закон про водний транспорт». Розмірковувати замало.

  2. Олександр Бережний. Яхта "Ісіда". говорит:

    Шановний пан Ігор.Ви пишете,що нові права за параметрами мають бути рівноцінними параметрам данної таблиці,Хоча в положенні №413,де йдеться про заміну прав,чітко вказано,що нові права за своіми параметрами мають бути ідентичними старим правам .Ця таблиця значно занижує параметри, вказані в Свідотстві яхтового стернового 3-го класу, де вказана довжина судна- 7м,площа вітрил-22кв.м,район плавання-,морські шляхи,внутрішні водні шляхи,а таблиця пропонує L-6m. S-12кв.м,район плавання-тільки ВВШ.Таким чином інформація в таблиці,своєю неточністю,порушує настанову положення 413 про обмін Свідотства.Скажіть будь ласка,чи відомо Вам про помилки,помічені мною і чи будуть дані в таблиці приведені в відповідність до положення №413?Сподіваюсь на щиру відповідь.

  3. Игорь Калинин говорит:

    Шановний, пан Олександр! Ця таблиця опублікована з інформації Кваліфікаційного комітету на офіційному сайті Вітрильного Крейсерського Перегонового Союзу України (ВКПСУ) http://scru.com.ua. Про деякі недоречності в Положенні вже розмірковувати запізно. Вже не буде ні стернових, ні яхтових капітанів. Тепер всі будуть судноводії відповідної категорії (вітрильно-моторне) відповідних до цього Положення параметрів маломірного судна та зазначених районів плавання. Тепер, якщо Ви прагнете отримати більш підвіщену кваліфікацію, треба пройти платний курс навчання у ліцензованих центрах підготовки та здати екзамен перед комісією Укртрансбезпеки.

  4. Олександр Бережний. Яхта "Ісіда". говорит:

    Шановний пан Ігор!Звертаюсь до Вас,як до людини,більш компетентної,ніж я,в житті вітрильного братства нашого міста.Республыканська КК,безумовно,поважна структура,але це не дає їй права тлумачити керівне ПОЛОЖЕННЯ Наказу №413 на свій розсуд,спотворюючи його зміст , де в пункті 5.1 сказано,що власники старих свідотств мають право» обміняти їх на Посвідчення, у яких зазначається право на управління ММС, РІВНОЦІННИМИ за технічними параметрами ММС, що зазначені у СВІДОТСТВІ.»А ще сказано:»Якщо судноводій має намір додатково отримати право на управління типами ММС та/або на плавання в районах, щоНЕ ЗАЗНАЧЕНІ у свідоцтві, він подає відповідну заяву в порядку, визначеному цим Положенням.» З вище приведеного зрозуміло,що в Положенні увага акцентується на тому,щоб в новому свідотстві зберегти тех.параметри судна і райони плавання тіж самі,що були в старому свідотстві.А КК придумав таблицю відповідності нових»прав» до старих на основі класності,а не на основі параметрів старих «прав»,порущивши наках №413.Виходить,що КК має намір порушити законне право власників Свіддотств 3 кл,обмінявши їх на нові Свідотства,з параметрами меншими в своїх можливостях від параметрів старих «прав».Зверніть увагу ,що в Наказі №413 ніде не йдеться про»класність»,а просто чорним по білому написано про збереження в нових «правах» всіх параметрів,вказаних в старих»правах» і нічого більше.Я хоч і не юрист,але насмілюсь запропонувати вашій,обласній КК звернутись до республіканської КК з проханням трактувати Положення Закону №413 саме так,як там написано,а не на свій розсуд ,бо КК-це не законотворча структура,яка б мала право міняти зміст закону,хоча б на одну букву.

  5. Игорь Калинин говорит:

    Олександр! Пропоную Вам звернутися до Міністерства інфраструктури (http://dsbt.gov.ua/storinka/kontakty) та оприлюднити їхню відповідь для небайдужих яхтсменів. Дякую.

  6. Николай говорит:

    В объявлении имеется серьезная ошибка. Согласно законодательства, в обязательном порядке обмену подлежат свидетельства выданные до 01.04.2012, с пересдачей экзаменов. В остальных случаях, обмен свидетельств производится по желанию.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *