Підвищення кваліфікації яхтових капітанів.

У лютому місяці 2018 року відбувся семінар з підвищення кваліфікації яхтсменів. Організатори: крейсерський Флот Дніпропетровської області ВКПСУ спільно з «Українським Центром підготовки плавскладу».

Заняття  проходили по суботах з 11 до 13 години за адресою: Січеславська Наб.15 а, оф. 205 . Перша частина: професійна інформація , друга частина: вивчення правил вітрильницьких перегонів. Вхід добровільний.

Про хроніку семінара дивіться у коментарях.

Графік -1 проведення семінару.

Графік 2 (скорегований).

Об авторе Игорь Калинин

Капитан яхты "Антарес".
Запись опубликована в рубрике Uncategorized. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

4 комментария на «Підвищення кваліфікації яхтових капітанів.»

  1. Игорь Калинин говорит:

    Перше заняття. Спочатку Костянтин Томілін розповів про деякі особливості сучасного стану водного законодавства, про аудіт ІМО та створення морських адміністрацій. Видача суднових документів доки знаходяться у юрисдикції Мінінфраструктури, а саме судновий квиток видає Регістр судноплавства, а первинний техогляд проводить Укртрансбезпека. На разі українські суднові квитки старого зразка залишаються дійсними. Що стосується нових посвідчень судноводіїв, то ситуація поки залишається як і в минулому році. Стосовно місцевих правил плавання було зазначено, що для їхніх змін стосовно крейсерських яхт мають бути певні обґрунтовані аргументи. Усі запитання були задоволені.
    У другій частини щодо Правил вітрильницьких перегонів було зазначено наступне. Правила дуже об*ємні, складні та суперечливі. Трактування деяких правил ще й досі постійно змінюються. Тому, в першу чергу, знання головних правил повинні принести безпеку та задоволення всім учасникам. Темою заняття була стартова процедура, значення візуальних сигналів, дії при фальстарті. Особливий інтерес викликали переважні дії підвітряної яхти по правилу 11 та захисту правилом 15 та 17.
    У семінарі прийняли участь 23 особи: Горпинченко, Гусенко Вал., Гец, я/к «Дніпро» (Макарьев, Филиппов, Чумаченко, Красовский, Малинка, Сахаров); ДГКЯК (Запара, Штойко В., Штойко И.,Страдс, Губина, Литвяк, Дмитренко, Грек); я/к «Вітрило» ( Резников, Гузенко, Мамчур, Волок).

  2. Игорь Калинин говорит:

    Друге заняття семінару виявилося не менш корисним.
    Всі з увагою вислухали начальника водного патруля національної поліції Головко Андрія та інспектора Блощинського Андрія. Наразі водний патруль здійснює нагляд за всіма подіями, які відбуваються на воді. Якщо порушуються правила судноплавства та риболовства складаються відповідні протоколи, що направляються до цих служб для реагування. Ступінь нетверезості виявляється за допомогою алкотестера. У разі відмови судноводій доставляється до найближчої бази, куди викликається службова машина для дій примусового огляду. Зараз штраф складає 3500 грн. без вилучення прав. Половина питань були пов*язані з засиллям риболовних сіток, які так дуже дратують всіх вітрильників. Відповідно змін місцевих правил плавання треба офіційно звертатися з пропозиціями до обласної ради. Представники поліції відзначили професійність яхтових капітанів та запропонували долучатися до співробітництва.
    Поступово теоретична лекція про гідродинаміку яхти, яку провів Дмитренко Тарас, під кінець набрала жвавого інтересу. Несподівано, багато капітанів поділилися своїми знаннями. Питання брочінгу, довжини пера-руля, сучасного профілю плавника, циркуляції та ін.. спонукали до діскуссій та дійсного обміну досвідом.
    Темою для ознайомлення з правилами змагань були правила, які є найголовнішими при росходженні. Це пр. 10,11,12. Обговорювалися моменти взаємодії судівської колегії зі змагунами, поняття «зона», «місце», «належний курс». Трохи торкнулися пр.18, але дуже обережно.
    На занятті були присутніми 25 осіб: яхт-клуб «Дніпро» (Горпинченко, Ярмоленко, Єкутенко, Малінка, Сахаров, Котишев, Чумаченко, Філіппов); ДМКЯК (Троценко, Запара, Штойко В., Штойко И., Чижік, Гудіна, Литвяк, Лукьяненко, грек, Дмітренко, Березан); «Вітрило» (Резніков, Мамчур, Гузенко, Волок); «Колос» (Пономаренко, Корнеєв).

  3. Игорь Калинин говорит:

    Несподівано лютий виявився насиченим за проведенням лекцій для яхтсменів Дніпра. До заходу «МІР рейсінг яхт-клуб» Ігоря Матвієнко, де він тлумачив пр. 18 ПВП (14 лютого), додався візит Голови перегонового комітету ВФУ Сергія Щербакова, який на протязі двох днів (17-18 лютого) розповідав охочуючим про організацію та проведення змагань.
    А останню суботу місяця (24 лютого) було проведено третє заняття нашого семінару. На жаль знову не з*явився техничний інспектор Укртрансбезпеки, і тому, про техогляд доповідав гол.техничний інспектор ВФУ Євген Запара. Присутні були ознайомлені з державним та спортивним регістрами, за якими класифікуються яхти відповідно до цих районів плавання. Коротко розібрали вимоги до спорядження згідно нового бланку Акту техогляду ТК ВФУ (форма 2).
    Заняття з медичної допомоги, яке завжди проводить для нас к.м.н. Великородний В.І., визвало у всіх жвавий інтерес: як проводити штучне дихання, як надати допомогу втопаючому, як припинити кровотечу, що робити, якщо людина вдавилася їжою або після укусу змії. Але всім було зауважено, якщо не знаєте, що робити, краще не приймати аби яких дій.
    Щоби завершити знайомство с правилами вітрильницьких перегонів, була запропонована така теза, яка націлена на безпеку та логіку вітрилення. Дії кожної яхти мають бути зрозумілими та доречними для всіх відповідно до загальної доброї морської практики. Тому той, хто перший смикає кермом, повинен мати передбачення та відповідальність до подальших подій. Як завжди, коротко пройшлись по особистих епізодах. Поглиблене вивчення «вітрильного законодавства» потребує більше часу та самостійної теоретичної підготовки кожного спортсмена.
    На занятті були присутніми 27 чоловік.
    Організатори заходу висловлюють подяку всім не байдужим до нашої справи яхтсменам

  4. Василь говорит:

    Безпека на воді важлива як для спортсменів, так і для яхтсменів-туристів. Зацікавлені особи мають можливість подивитися відеозапис практикуму з надання медичної допомоги від 24.02.18 за посиланням https://youtu.be/vQq1Vo1fXZk

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *