ІІІ КОНФЕРЕНЦІЯ ВКПСУ. ЗВІТ.

Хроніка проведення Конференції.

ІІІ Конференція Вітрильного крейсерсько-перегонового союзу України
м.Київ, Дніпровська набережна, 12-А, кают-компанія Київського Міського Крейсерського Яхт-Клубу, 8 квітня 2017 року. Час роботи з 11 до 16 години. Холодно, вітер и дощ.

ПОРЯДОК ДЕННИЙ.

  1. ІНФОРМАЦІЯ СЕКРЕТАРЯ ПРО ПОВНОВАЖЕННЯ ДЕЛЕГАТІВ КОНФЕРЕНЦІЇ, ПРАВОМОЧНІСТЬ РОБОТИ КОНФЕРЕНЦІЇ.

ОБГОВОРЕННЯ І ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПОРЯДКУ ДЕННОГО ТА РЕГЛАМЕНТУ РОБОТИ.

Загалом були присутні десь 15 осіб, керівництво — як індивідуальні члени, делегати від флотів з протоколами на делегування, або їх представники за довіреностями (Поліщук, наприклад,  представляв флот Запорізької обл.), а саме за чисельністю:

Донецька               103 голоси;                        Харківська               56

Одеська                   78                                        м.Київ                       41

Київська обл..           9                                        Чернігівська              5

Кіровоградська        6                                        Запорізька               40

Дніпропетровська 16 (з 23-х)                          Черкаська                  ?

За даними виконавчого секретаря з 373 членів ВКПСУ є 353 голоси (це = 2/3 за статутом).

«Одноголосно». Голосував «За».

  1. ЗВІТ КОМАНДОРА ВКПСУ ЗА ПЕРІОД МІЖ КОНФЕРЕНЦІЯМИ.

Звіт Командора Поліщука Сергія Феліксовича був лаконічним: за 1,5 року проведено два Чемпіонати України, «Кубки Великого Дніпра»; в країні застосована міжнародна система вимірювання ORC; співпраця з Міністерствами в наглядових радах; лобіювання змін в проект Закону про ВВТ; «Мінмолодьспорт» зараз підтримує тільки олімпійський спорт.

«Прийнято до відома».

  1. ПРО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО СТАТУТУ ВКПСУ.

Всього 9 пунктів. Треба було замінити терміни «ISAF» на «WS»; виконати вимоги юстиції щодо комерційної діяльності та розподілу майна після ліквідації; разом з тим розширили можливості членства – якщо раніше членами могли бути лише «власники, члени екіпажу», то зараз «будь-яка фізична особа,… після 14 років».

«Одноголосно». Голосував «За».

  1. ПРО ДОРУЧЕННЯ РАДІ ВКПСУ РОЗГЛЯНУТИ ПИТАННЯ ЩОДО ВПРОВАДЖЕННЯ СПЛАТИ ЧЛЕНСЬКИХ ВНЕСКІВ.

Членські внески потрібні: 1)щоб уникнути «мертвих» голосів; 2)щорічне підтвердження того, що людина жива; 3) на офісні потреби; 4) застосовується взаємовідповідальність. Мова йшла про символічну цифру.

«Одноголосно». Голосував «За».

  1. РІЗНЕ.

Заслухали Г.Г.Голімбієвського про стан щодо обміну дипломів. – Офіційна позиція ВКПСУ буде оприлюднена через два тижні.

Далі Командор Союзу ретельно та прискіпливо відповів на кожне письмове запитання від членів Флоту Дніпропетровської області.

Пропозиції щодо роботи ВКПСУ від членів Флоту Дніпропетровської області з наданими відповідями.

  1. Форма заяви до вступу у ВКПСУ.

1.1. Прибрати речення: «Зобов’язуюся брати активну участь у діяльності Союзу, виконувати вимоги Статуту та рішення органів управління Союзу, своєчасно сплачувати вступний та членські внески, своїми діями не перешкоджати діяльності Союзу та не завдавати шкоди його репутації» як само собі зрозуміле або додати: «Союз зобов*язується виконувати свій Статут».

Відповідь: Можливо, що кандидат при вступі може ще повністю  не вивчити  всього тексту Статуту.

1.2. Прибрати  пункт до рекомендації двох членів для кандидата, тому що не визначені поняття їх повноважень.

Відповідь: На рекомендуючих покладається відповідальність за кандидата.

  1. Внески.

2.1. Сплачувати щорічні членські внески до ВКПСУ, а не до ВФУ (відповідно Статуту ВКПСУ) за визначеною формою. Створити електронний облік його членів.

Відповідь: Але тільки члени ВФУ мають право брати участь у змаганнях (пр.75.2(2)).

2.2. Опублікувати звіт використання бюджету ВФУ за минулий рік. Зазначити скільки з членських внесків було витрачено на забезпечення крейсерсько-перегонового вітрильництва в Україні. Скільки планується витратити на поточний  рік і на які напрямки.

Відповідь: Звіту бюджету ВФУ за 2016 рік ще не має.

2.3. Прибрати вікове обмеження до 14 років щодо членства у ВКПСУ.

Відповідь: Це законодавча вимога до типового Статуту.

2.4. Надавати членські квитки ВКПСУ.

Відповідь: Відповідно до фінансового стану Союзу.

2.5. Знизити стартовий внесок для участі у Чемпіонаті України ORC в м.Одеса з 400 грн. до 150 грн. з особи.

Відповідь: Компетенція ВФУ. Регламент вже затверджено.

  1. Структурна діяльність.

3.1. Викладати на сайті ВКПСУ протоколи проведених  Рад та президій. Визначити, що ці засідання є відкритими та доступними для всіх членів ВКПСУ.

3.2. Оприлюднити звіти про діяльність та роботу робочих комітетів Союзу та Командора за 2016 рік та план роботи ВКПСУ на 2017 рік.

Відповідь: Роботу сайту ВКПСУ відзначено як незадовільну, що потребує вдосконалення.

3.3. Розробити типовий бланк для флотів та флотилій.

Відповідь: Флотам буде наданий логотип, за прикладом бланку ВКПСУ.

3.4. Застосувати на Чемпіонаті України дві системи вимірювання: ORC та «НПВ -2015 (Миколаїв)».

Відповідь: ORC застосовується в Україні для спорту вищих досягнень. Всі інші змагання можуть проводитися за будь-якою системою.

  1. Статус спортивного вітрильного судна.

4.1. Розглянути можливість про включення до Регістру судноплавства України окремого підрозділу щодо спеціальних настанов ISAF (WS), які стосуються вимогам конструкції, безпеки, спорядження та категорій плавання виключно спортивних крейсерських яхт.

Відповідь: Включення окремого розділу потребуватиме передруку видання всього регістру, що вимагає значних коштів.

4.2. Розглянути можливість про отримання Технічним комітетом постійної ліцензії від Міністерства інфраструктури на проведення щорічного техогляду спортивних крейсерських яхт за існуючим законодавством.

Відповідь: В очікуванні прийняття Закону про ВВТ, зв*язувати стосунки з «Укртрансбезпекою» поки недоцільно.

4.3. Розробити загальні рекомендації щодо внесення спеціальних змін до місцевих правил плавання спортивних крейсерських яхт для облрад, а далі до підрозділів «Укртрансбезпеки» і водної поліції.

Відповідь: ВКПСУ може надати таку допомогу стосовно конкретних запитів.

4.4. Звернутися до Міністерства інфраструктури України з пропозицією (не чекаючи вступу в дію закона України про ВВТ) вирішити питання безкоштовного супутнього шлюзування крейсерсько-перегонових яхт, які відповідно до календаря спортивних змагань мають рухатися до місць їх(змагань) проведення та у зворотньому напрямку на навігацію 2017 року.

Відповідь: Це питання вже розглядалось. Домогтися зрозумілої відповіді від «Укрводшляху» не вдалося.

  1. Обмін дипломів на право управління.

5.1. Розтлумачити п.1.2. «Положення про порядок видачі посвідчення судноводія малого/маломірного судна» де ведеться про те, що «дія цього положення не поширюється на осіб, які керують спортивними суднами».

Відповідь: Мається на увазі, що «це такі спортивні судна, які не мають відносини до суднового ходу».

5.1. Оприлюднити офіційну позицію ВКПСУ щодо обміну прав.

Відповідь: Положення про нові посвідчення має недоречності. Але Наказ вступив у дію. Доки слід відстоювати статус існуючих дипломів. Позицію ВКПСУ буде надано 22 квітня 2017року.

  1. Підвищення кваліфікації.

6.1. Встановити графік щорічних семінарів підготовки судів, вимірювачів, технічних інспекторів.

Відповідь: Робота з інспекторами та вимірювачами проводиться в звичайному режимі. Семінари суддів фінансувала ВФУ. Тепер  можливо  організувати  такі заходи тільки за свій рахунок.

6.2. Поширити досвід виконання спортивних нормативів та отримання спортивних звань на кваліфікаційних регатах.

Відповідь: Спортивні звання присвоюються на крейсерських змаганнях, що мають статус кваліфікаційних (мають ранг, занесени в календар ВФУ, відповідний рівень суддів).

  1. Видати безкоштовно примірники правил вітрильницьких перегонів 2017-20 для кожної флотилії.

Відповідь: Правила є на сайті. Вартість друкованого примірника буде складати 70-90 грн.. Буде шукатися можливість.

Командор Флоту Дніпропетровської області  В.Г. Горпинченко

Передано виконавчому секретареві ВКПСУ Соломко А.С. 08.04.2017.

Відповіді склав учасник Конференції Калінін.

Коментар.

Треба позитивно відзначити, що публічна робота ВКПСУ проявилася у терміновому скликанні Конференції для прийняття змін у Статуті за вимогами сучасного законодавства. Чудова ідея у 2011 році створення крейсерського союзу, щоб приділити окрему увагу крейсерському вітрильництву, яке займає більш 75% українського яхтінгу, знову розчиняється у діяльності ВФУ. Як на мене, ця каденція ВФУ відзначилась примушенням до впровадження ORC і нехтуванням національними правилами вимірювання, участю дійсного Президента федерації України у змаганнях в Росії, розколом громади в Одесі, маніпулюванням з редакцією нового Статуту. Командор Союзу більший час приділяє роботі в якості віце-президента ВФУ, підкомітети обох структур виконують однакові функції. Дійсною роботою відзначається лише комітет з обліку крейсерсько-перегонових суден Юлія Бородяньского. Відстоювання статусу спортивної яхти зараз єдина прерогатива ВКПСУ. Було б дивно, якби членські внески олімпійського спорту йшли б на користь крейсерського. Але в тому, що членські та благодійні внески від крейсерської громади йдуть на діяльність ВФУ – «само по собі зрозуміло». Та що можна спитати з ВКПСУ, який не впроваджує членські внески, відповідно свого Статуту? Тому, дуже доречно, що на цій конференції прийнято рішення про відновлення сплати членських внесків. Далі вже можна вирішувати про преференції членства у ВФУ або в ВКПСУ (наприклад, відповідно рівня змагань, тощо), домагатися зміни національних приписів до пр.75, вкладати зусилля в правові питання сьогодення. Слід зауважити, що Сергій Феліксович дуже уважно розглянув наші надані пропозиції і відповів на кожне питання. Зрозуміло, що не може бути все досконалим. Натомість, будемо сподіватися, що надалі ВКПСУ буде для нас, а не ми для нього.

Додатково до уявлення пропонується деяка структурна схема діяльності ВКПСУ.

Структурна схема громадської побудови вітрильництва в Україні

Примітка

Моя поїздка в Київ на Конференцію відбулась за рахунок членських внесків ВФУ від крейсерського флоту, зібраних у 2016 році. Нагадую, що 50% коштів, залишених у обласному осередку на загальних зборах (01.06.2016, я/к «Вітрило») були розподілені у пропорції:  60% на дитячий спорт та 40% на крейсерський. На цей час  з 2415 грн. витрачено: 1) 1000 грн. на відвідування могил ветеранів спорту (01.10.2016) ; 2) 600 грн. лекція у планетарії (18.03.2017); 3) ж/д білети 575 грн. на участь у цій Конференції 08.04.2017.  Залишок = 240 грн.

Прошу надсилати коментарі.

Дякую.

Дополнения:

 

 

Об авторе Игорь Калинин

Капитан яхты "Антарес".
Запись опубликована в рубрике 2017, ВКПС с метками , , , . Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *